Orfeusz w piekle i Sofitel


Za nami premiera ponadczasowego „Orfeusza w Piekle” w Operze Bałtyckiej. Spektakl został przygotowany w ramach trwającego obecnie Sezonu Francuskiego, którego Oficjalnym Partnerem jest Sofitel Hotels & Resorts, luksusowa marka o francuskich korzeniach, której bliski jest świat kultury i sztuki.

Trwający w Operze Bałtyckiej Sezon Francuski został zaplanowany zgodnie z koncepcją, według której każdy sezon artystyczny inspirowany jest kulturą innego państwa europejskiego. Obejmuje spektakle francuskich kompozytorów, gościnne występy solistów i muzyków, a także różnorodne wydarzenia artystyczne i edukacyjne, łączące je z kulturą Francji. Jak podkreśla prof. Warcisław Kunc, Dyrektor Opery Bałtyckiej – W Sezonie Francuskim współpraca z marką Sofitel jest dla nas czymś naturalnym. Wartości wspierane przez markę – kultura, sztuka, francuski styl, idealnie wpisują się w nasz program artystyczny. I dodaje – Będąc instytucją kultury chcemy, aby widzowie postrzegali nas jako kreatywną, tętniącą życiem przestrzeń w Trójmieście, która przyciąga nowych odbiorców. Partnerstwo z Sofitelem pomaga nam tę misją realizować.


FRANCUSKI STYL W GDAŃSKIM KLIMACIE

„Orfeusz w piekle” to nieśmiertelne dzieło Jacqes’a Offenbacha – twórcy, który humorem, odwagą, frywolnością i wspaniałą melodyczną inwencją odegrał ogromną rolę we francuskiej kulturze. Zaprezentowany premierowo spektakl przeniósł widzów trójmiejskiej opery w świat paryskiego stylu, pełnego lekkości i dowcipu. Sezon Francuski potrwa w Operze Bałtyckiej do końca czerwca. W tym czasie widzowie będą mogli podziwiać kolejne odsłony spektakli francuskich twórców m.in. „Orfeusza w Piekle" oraz klasycznego dzieła operowego - „Poławiacze pereł” Georges'a Bizeta.


MECENAT KULTURY W POLSCE

Marka Sofitel należąca do AccorHotels, od wielu lat jest mecenasem i ambasadorem kultury francuskiej. Muzyka i sztuka tworzą jeden z jej głównych filarów. Zlokalizowane w Sopocie, Warszawie i Wrocławiu hotele Sofitel to synonimy elegancji i luksusu połączone z wyrafinowanym pięknem i nowoczesnym, francuskim stylem. Poprzez koncerty i spotkania z artystami organizowane w przestrzeniach hotelowych, Sofitel zabiera swoich gości w fascynującą muzyczną podróż. Partnerstwo z Operą Bałtycką w naturalny sposób wpisuje się również w celebrowane w hotelach Sofitel wielkie święto muzyki - Fête de la Musique. Marka aktywnie wspiera tę zainicjowaną 37 lat temu w Paryżu ideę promowania kultury poprzez muzykę. Dzięki temu, niezależnie od kraju, każdy Sofitel gwarantuje gościom prawdziwe doświadczenie nowoczesnego, francuskiego stylu życia.


* * *


O Sofitel

Sofitel Hotels & Resorts to marka hoteli będących ambasadorem nowoczesnego francuskiego stylu życia, kultury i sztuki na całym świecie. Założona w 1964 r., jest pierwszą międzynarodową marką luksusowych hoteli wywodzącą się z Francji. Oferuje ponad 120 eleganckich i wyjątkowych hoteli w najbardziej cenionych miejscach na świecie. Emanując wyrafinowanym i dyskretnym wyczuciem nowoczesnego luksusu, zawsze łączy odrobinę francuskiej dekadencji z lokalną kulturą. Kolekcja Sofitel obejmuje takie godne uwagi hotele jak Sofitel Paris Le Faubourg, Sofitel London St James, Sofitel Monachium Bayerpost, Sofitel Rio de Janeiro Ipanema, Sofitel Washington DC Lafayette Square, Sofitel Sydney Darling Harbour i Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Sofitel jest częścią grupy AccorHotels, światowego lidera w dziedzinie podróży i stylu życia, która zaprasza gości do odkrywania wyjątkowych doznań w ponad 4 300 hotelach, ośrodkach wypoczynkowych i rezydencjach, a także około 10 000 najlepszych domów prywatnych na całym świecie.




10.05.2018
źródło: informacja prasowa

 

 

 

 


Udostępnij
Głosuj na najlepszy hotel w Polsce Newsletter
Facebook